Reklamácia SAMSUNG S6 White

Poslaťod TheDeviantSK » Štv 22. Jún 2017 7:57:15

Zdravím vás užívatelia

Chcel by som sa podeliť s vami o moju skúsenosť a požiadať o radu ako ďalej postupovať.
Moja osobná skúsenosť ohľadom reklamácie zariadenia a ich postupom a hlavne neochotou:

Začiatkom apríla 2017 som si všimol, že obrazovka zle reaguje na dotyk, tak som hľadal príčinu. Po dôkladnom prezretí obrazovky a rôznych SW testoch som si všimol (škoda, že som si neodfotil) zvláštny odlesk vedľa obrazovky pod sklom tam kde je farba (u mňa biela S6), ten zvláštny odlesk bola mierne odlepená farba pod ochranným sklom. Tak som sa rozhodol zariadenie okamžite reklamovať nakoľko sa už jednalo o 4x problém ohľadom celého LCD kompletu (viac info v emaily od SAMSUNG). U operátora som zdôrazňoval, že mám opakovane problém s LCD kompletom tak som im povedal nech napíšu do správy neopravovať ale uznať slovensky tak zvané 3x a dosť aj keď to bolo už 4x. Po necelom mesiaci sa
mi ozvú od operátora, že reklamáciu neuznávajú a v rámci dobrých vzťahov mi vymenili celý LCD komplet za nový.
Foto zo servisu je v prílohe.
tech.IMG_1255.JPG
tech.IMG_1255.JPG (381.59 KiB) Zobrazené 947 krát


Dôvod neuznania bol, citujem: ,, Diagnostikovaný jev odlepené barvy LCD není vadou samotného zařízení a je způsoben nesprávným používáním zařízení." :evil: :evil:

vyjadrenie servisu.JPG
vyjadrenie servisu.JPG (131.18 KiB) Zobrazené 947 krát
email samsung.JPG
email samsung.JPG (136.03 KiB) Zobrazené 947 krát



ostal som na papier pozerať ako teľa na otvorené vráta a zamestnanec operátora tak isto, že ako môžem poškodiť farbu ktorá sa nachádza pod ochranným sklom?! Tak som neváhal a napísal som priamo do SAMSUNG a odpísali mi, že prešetria interné postupy (môj osobný názor je, že nakoľko mám posledné týždne do skončenia záruky a hlavne, že LCD komplet bol 3x menený tak niekde spravili chybu ktorú si nechcú uznať a servis si myslel, že to nechám tak a SAMSUNG sa teraz snaží chrániť servis a nie koncového užívateľa). Bombardujem SAMSUNG emailom každý týždeň zo žiadosťou o vysvetlenie ako môžem poškodiť farbu, odpovede som sa samozrejme nedočkal iba mi zasielajú tú istú odpoveď(viď príloha). Chcem počuť váš názor a radu ako ďalej postupovať, pretože nie sú mi schopný dať ani kompletnú správu o diagnostike ako keby si nechceli uznať chybu a budu teraz všetko ututlávať. Podotýkam, že telefón nosený v originál púzdre od SAMSUNG, ochranné sklo priamo od operátora a telefón je v tiptop stave ani škrabanec jedine trochu na hliníku z boku ale to je tak nepatrné, že aj keby som odfotil je to ledva vidieť. Ospravedlňujem sa za dlhý text ale som moc ukecaný :lol:
TheDeviantSK
zelenáč
zelenáč
 
Príspevky: 1
Registrovaný: Štv 22. Jún 2017 7:24:38
mobil: Samsung Galaxy S6
tablet:

Poslaťod brm » Štv 22. Jún 2017 11:33:07

Slovenskou obchodnou inšpekciou si sa už vyhrážal? Ak ešte nie, tak sa im povyhrážaj a ak sa do týždňa neozvú, naozaj podaj podnet na SOIku.. tak by som to spravil ja. Neviem, či máš iné možnosti..
Samsung Galaxy S8+ 64GB | OnePlus3 64GB | LG G2 D802 32GB | Huawei Mediapad M2 10.0 WiFi 16GB

Zálohuj! Zálohuj! Zálohuj!
Obrázok užívateľa
brm
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 681
Registrovaný: Pon 20. Máj 2013 8:04:24
mobil: Samsung Galaxy S8+ 64GB
tablet: Huawei Mediapad M2 10.0


Späť na Samsung Galaxy S6 (G920)

TOPlist