Xperia X10 mini-nejde sa mi pripojit k marketu

Poslaťod Chaiwalla11 » Sob 24. Dec 2011 22:20:52

Vypise mi: "Cant establish a reliable data connection to the server. This could be a temporary problem or your phone may not be provisioned for data services. If it continues, call Customer Care". Co stym? Dakujem za pomoc :)
Chaiwalla11
zelenáč
zelenáč
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Sob 24. Dec 2011 22:04:57
mobil:
tablet:

Poslaťod majko11293 » Sob 24. Dec 2011 23:07:51

zle nastavene APN..milionkrat to tu bolo riesene, hladaj a nezakladaj zbytocne nove temy..

*pre doplnenie informacii tema opet odomknuta
MacBook Pro 15" 2017 256GB Touchbar / Intel Core i7 / 16GB RAM
Apple iPhone XR 64GB
Apple Watch 3
Apple TV 4
Sony WH-1000XM2
Obrázok užívateľa
majko11293
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 3454
Registrovaný: Pon 14. Mar 2011 15:21:12
Bydlisko: Medzilaborce
mobil: Apple iPhone XR 64GB
tablet:

Poslaťod Chaiwalla11 » Sob 24. Dec 2011 23:37:58

Ta doplnena info je, ze som sa pokusal pripojit cez dve rozne wifi. Trochu som googlil a nasiel som nieco ze mam spravit facotry reset a pojde to, ale ziadny factory reset tam nemam. Nasiel som aj iny navod, ze mam zmazat google zo spravcu aplikacii ale taktiez tam nieje ziadna google aplikacia.
Chaiwalla11
zelenáč
zelenáč
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Sob 24. Dec 2011 22:04:57
mobil:
tablet:

Poslaťod majko11293 » Sob 24. Dec 2011 23:48:30

factory reset=obnovenie tovarenskych nastaveni..
neviem kde to presne SE maju, no myslim ze v Nastavenia/ochrana osobnych udajov...zmaze sa ti ale vsetko z telefonu. SD karta a SIM karta ostane nedotknuta..
MacBook Pro 15" 2017 256GB Touchbar / Intel Core i7 / 16GB RAM
Apple iPhone XR 64GB
Apple Watch 3
Apple TV 4
Sony WH-1000XM2
Obrázok užívateľa
majko11293
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 3454
Registrovaný: Pon 14. Mar 2011 15:21:12
Bydlisko: Medzilaborce
mobil: Apple iPhone XR 64GB
tablet:

Poslaťod fujia » Pia 27. Jan 2012 13:12:22

po dvoch týždňoch resetov a volania operátorovi sa mi to podarilo vyriešiť s pomocou operátora Sony Ericsson. Takže Xperia X8
Dostal som info, že mám skontrolovať, či mám najnovšiu verziu softvéru. Ukázalo že mám, no cez PC Companion som spravil postup Opraviť ( nie aktualizovať ) .Vypol som telefón. Po zapnutí som v nastaveniach Kontá a synchronizácia povolil Údaje na pozadí. Potom som v nastaveniach v Aplikáciách povolil Neznáme zdroje. Následne v Správach aplikácií treba Filtrovať všetky ( ľavým dolným gombíkom) v Gmail, Gmail storage a Google apps vymazal údaje. Znovu som nastavil Internet:
Bezdrôtové siete - mobilné siete - Prenos údajov (povoliť)- názvy prístupových bodov - treba vytvoriť nový ( gombík vľavo dole - nový názov prístupového bodu +)
Názov Orange Internet
názov prístupového bodu internet (malé i)
Proxy, port, meno, heslo,Server, Port systému - nenastavené
MCC 231
MNC 01
Typ overovania PAP
Typ názvu prístupového bodu default
Treba to uložiť a nastaviť ako predvolené. A IŠLO TO! Držím päste!
fujia
zelenáč
zelenáč
 
Príspevky: 1
Registrovaný: Str 18. Jan 2012 20:40:16
mobil:
tablet:


Späť na Sony Ericsson Xperia X10 Mini

TOPlist