Totálne blbnúca Gmail appka!!

Poslaťod altar4972 » Sob 10. Máj 2014 15:07:26

Prosím Vás o pomoc. Už som z toho na prášky! Ešte chvíľu a jebnem telefón o stenu.
Mám 3 mesiac Samsung Galaxy S4 (Telecom limited edition) a pred 2 dňami mi začal neskutočne blbnúť GMAIL.
Blbnúť v takom zmysle, že keď ho spustím, tak chvíľku (asi 2-5 sekúnd) ide, pracuje ako má a následne sa "ukončí".
Bez akejkoľvek hlášky, proste sa vypne.
Netrvalo mi dlho a zistil som, že sa to správa rovnako ako keby som stlačíl [BACK] button.
T.z., ak sa za tú chvíľu stihnem dostať napriklad do písania novej správy tak ma samo asi po (2-10 sekundách) prepne naspäť na zoznam správ.

Problém, je že BACK buttonu som sa ani nedotkol a samovolné stláčanie som vylúčil, keďže všetky ostatné appky idú normálne (a tiež by inak podľa mňa blbli keďže tiež používajú tento button).

Situácia je o to hroznejšia, že mi to robí aj po totálnej obnove a resetu telefónu. ALE LEN a IBA GMAIL.
No ide ma z toho u.j.e.b.a.ť. lebo nemôžem normálneho maila napísať!

V čom by mohol byť podľa Vás problém???
OS: Android v.4.3 official od Samsungu (doplnený T-Comackým strašným uvítaním)

Ďakujem za akékoľvek nasmerovanie.

UPDATE: Poupravujem svoje predošlé vyhlásenie o [BACK] Buttone. Nemá to s tým jednoducho nič spoločné.
Tá aplikácia sa jednoducho sama zatvára a reštartuje.
altar4972
zelenáč
zelenáč

mobil:
tablet:

Poslaťod smajlovk » Sob 10. Máj 2014 17:45:34

Vymaz data aplikacie gmail, ak nepomoze, stiahni si tvoju verziu gmail apky z netu a preinstaluj ju manualne. Ak ani to nepomoze, tak chyba nebude v Gmaily.
Obrázok užívateľa
smajlovk
admirál
admirál

mobil: OnePlus 3T
tablet:

Re:

Poslaťod altar4972 » Sob 10. Máj 2014 17:55:17

Vďaka.
Vyskúšal som niečo takéto:
Išiel do zoznamu aplikácií, podržal prst nad GMAILom, presunul som na "Informacie o aplikácií".
Tam som dal, vymazať dáta, vynútiť zastavenie a odinštalovať.
Pri poslednom kroku mi ukázalo, Odinštalovanie.... (vracia sa verzia od výrobcu).