Porblém pri menení ROM

Poslaťod VIPatrikPK » Ned 24. Aug 2014 18:25:55

Cawte, na úvod napíšem že som začiatočník a toto je moje prvé menenie ROMky. Pred štyrmi dňami som sa rozhodol že využijem SGS3m ktorý som od už neviem odkadial dostal alebo zohnal ale to je nepodstatné ... začal som študovať na nete rôznu literatúru (prevažne CZ/SK lebo EN ma v škole velmi dobre nenaučili ... no dobre vykašlal som sa na to) ohlade zmený ROMky. Po ťých štyroch dňoch som bol nasraný lebo som nevedel čo a ako nikde som nenašiel čo je potreba na zmenu ROMky tak som sa konečne dočítal že treba dať do fonu CWM tak som zase hladal tut na toto lebo vždy nastala neaká chyba až nakoniec som našiel niečo čo fungovalo tak som dokázal nahrať CWM (Čo je vlastne CWM? niečo ako v PC BIOS? Či čo?) stiahol som ROMku CM (http://novafusion.pl/downloads/) a nainštaloval som ju pomocou recovery teda CWM. Po prvej inštalácii dve hodiny štartoval CM tak som sa nasral, vypol a skúsil znova nainštalovať, tak som nainštaloval a zabudol som na fon :D keď som ho objavil v brodeli na stole po max hodine tak som sa čudoval CM sa spustil! :D tak som sa sním hral a chcel som nainštalovať Google Play tak som sa dočítal že je potreba nainštalovať Gapp to som horko ťažko zistil ako sa inštaluje. Po nainštalovaní vyhodilo chybu a bolo tam všetko to google svinstvo okrem GP tak som sa rozhodol preinštalovať OS lebo vymazať som nevedel ako. Po preinštalácii furt niečo písalo že zlyhalo niečo už neviem čo a ak som dal OK tak furt to pýtalo nasral som sa zase som reinštaloval a nepomohlo tak som sa ešte viac nasral a formátoval som všetko a nainštaloval CM a od vtedy sa nespustí fon no spustí ale CM nenabehne. Ešte raz dávam do povedomia že som začiatočník a robil som to čo ma prvé napadlo lebo žiadny tut ktorý by na 100% fungoval som nenašiel. A týmto Vás prosím o pomoc ako zase rozbehať môj SGS3m aby fungoval kludne mi aj nadávajte aké hovadiny som spravil len hlavne potrebujem aby fungoval a mal v sebe CM. Všetkým