zlá kvalita hlasu pri telefonovaní

Poslaťod ma.il » Štv 30. Júl 2015 8:48:56

Zdravím, mám Note 4, SM-N910F od Telekomu. Od začiatku mám problém s tým, že ma na druhej strane ľudia zle počujú - robotický hlas, prerušovaný, slabý, striedavo dobrý/zlý...
Ja počujem všetkých vždy na 100pro, žiaden problém.

Vymenili sme sim kartu asi tri krát, skúšal som, či to blbne len na jednom mieste, alebo všade a blbne to všade možne.

Telefón bol opakovane v oprave; prvý krát nezistili nič, druhý krát vymenili základnú dosku (neviem načo); v protokole napísali, že závada sa prejavila, ale pri helpdesku mi povedali, že to tam možno napísali len preto, že mám opakovanú reklamáciu. Oprava nepomohla. Na tretí krát znovu v servise napísali, že sa závada prejavila, tentokrát vymenili už neviem čo ale pomohlo to a na pár týždňov som mal pokoj. Potom sa mi podarilo telefón niečím obliať, takže šiel do servisu štvrtý krát ( :) ) Vymenili na ňom skoro všetko, opravili ho, slávnostne mi ho odovzdali a od vtedy ma znovu nikto na druhej strane poriadne nepočuje.

Ak ma ešte šľak netrafil teraz, tak ma už asi nikdy netrafí.

Pripadám si ako úplný debil, chodil som po samsung predajniach a pýtal sa, či nerobím niečo zle ja, či ho nedržím zle pri gebuli, alebo čo a všade sa mi smejú, že nikde o ničom takom nepočuli, nik sa na Note 4 nesťažoval, v servise to isté...Note štvorky sa nekazia.

Ak máte niekto nejakú radu, pomôžte mi, skôr ako niekoho zachloštím :)

ď.
ma.il
zelenáč
zelenáč
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Štv 30. Júl 2015 8:33:46
mobil: Samsung Note 4
tablet:

Poslaťod maťko » Ned 02. Aug 2015 15:59:01

To je v prdeli, nezávidím ti a pri tom note 4 je skvelý, aj toto píšem na ňom...
Jediné čo ma napadá je, aby si požadoval o vrátenie peňazí alebo nech ti dajú nový kus. Myslím, že keď reklamuješ tovar 3x, tak ako spotrebiteľ máš na to právo.
maťko
zelenáč
zelenáč
 
Príspevky: 12
Registrovaný: Ned 17. Máj 2015 22:34:39
mobil: Samsung Galaxy Note4
tablet:

Poslaťod verny94 » Ned 02. Aug 2015 18:15:13

3x stejná mebo 4x různé vady.
Výměny prasklých skel, drobné HW opravy, oprava IMEI, unbrick a další.
Soukromé zprávy mi pište, pokud máte nějaký dotaz na opravu MT, nebo na chod fóra.
Obrázok užívateľa
verny94
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 1210
Registrovaný: Str 26. Nov 2014 21:26:08
Bydlisko: Kladno - CZ
mobil: Samsung Galaxy S8+
tablet:

Poslaťod vnovomsate » Sob 19. Sep 2015 19:22:21

Nemas na nom puzdro z note 3 ?:-)))

Odoslané z SM-N910F pomocou Tapatalku
Obrázok užívateľa
vnovomsate
zelenáč
zelenáč
 
Príspevky: 44
Registrovaný: Ned 31. Máj 2015 8:55:13
mobil: 0909090090
tablet:

Poslaťod spongy36 » Uto 09. Feb 2016 15:52:05

Mám podobný problém podarilo sa ti to nejako vyriešiť
spongy36
zelenáč
zelenáč
 
Príspevky: 1
Registrovaný: Uto 09. Feb 2016 15:47:27
mobil: Samsung Galaxy note 4
tablet:

Poslaťod ma.il » Uto 09. Feb 2016 17:57:31

Po šiestej reklamácii som chcel odstúpiť od zmluvy, ale ponúkli mi výmenu - nový kus, tak som ho zobral.

Nový telefón mi robí presne to isté...
V servise mi poradili, že to môže robiť Telekom software, že mám požiadať o prehodenie originálneho softwaru, takže to vyskúšam.

Púzdro mám originál na Note 4 - aktívne flipové
ma.il
zelenáč
zelenáč
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Štv 30. Júl 2015 8:33:46
mobil: Samsung Note 4
tablet:


Späť na Samsung Galaxy Note 4 (N910)

TOPlist