Create an Account or Sign in Email Password Confirm Password Krstné meno Priezvisko Prezývka Aký máš mobilný telefón? (optional) Napíš značku aj model I agree to the Podmienky používania and Zásady ochrany osobných údajov. Podmienky používania Všeobecné obchodné podmienky pre sociálnu sieť AndroidForum Tieto všeobecné obchodné podmienky (“Podmienky“) upravujú práva a povinnosti Vás, ako registrovaného návštevníka a Nás ako prevádzkovateľa portálu v rámci zmluvných vzťahov uzavretých prostredníctvom registrácie na webových stránkach androidforum.mojandroid.sk. Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete tu androidforum.mojandroid.sk/zasady-ochrany-osobnych-udajov/. Ako určite viete, tak komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás. Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vašej registrácie na Našom webe, bude mať táto konkrétna dohoda prednosť pred týmito Podmienkami. Niektoré definície Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za Predplatné, vzťahuje sa iba na firemné profily. Osobné profily sú zadarmo; DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov; E-shop je internetový obchod prevádzkovaný Nami na adrese https://www.nearcharger.sk/pre-firmy/, na ktorom bude prebiehať nákup Služieb; Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu; My sme spoločnosť Virtual Studio spol. S r.o., so sídlom Pod kanálom 38, Lipovec 038 61 Vrútky, IČO 46943994, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Žilina, oddiel: Sro, vložka č.58075/L. E-mail andr0idforumsk@gmail.com, telefónne číslo +421903200999, právnymi predpismi označovaná ako predávajúci; Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami; Služba je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope; Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami uvedených údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzavretých zmlúv; Vy ste osoba registrovaná na Našom webe, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci; Zmluva je kúpna zmluva dohodnutá na základe riadne vyplnenej Objednávky zaslanej prostredníctvom E-shopu, a je uzavretá vo chvíli, kedy od Nás dostanete potvrdenie Objednávky. Všeobecné ustanovenia A POUČENIE Registrácia je je možná len cez webové rozhranie, objednanie firemného profilu je možné cez E-shop pre firmy. Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli pri objednaní Tovaru budeme teda považovať za správne a pravdivé. Uzatvorenie zmluvy Zmluvu s Nami je možné uzavrieť iba v slovenskom jazyku. Zmluva je uzatvorená na diaľku prostredníctvom web stránky pri registrácii, pričom firemné profily sú spoplatnené podľa aktuálneho cenníka. K tomu, aby sme mohli Zmluvu pre firemný profil uzavrieť, je potrebné, aby ste na E-shope Pre firmy vytvorili návrh Objednávky. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledovné údaje: Informácie o nakupovanom Tovare (na E-shope označujete Tovar, o ktorého nákup máte záujem, tlačidlom “Pridať do košíka”); Informácie o Cene, DPH, spôsobu platby Celkovej ceny, tieto informácie budú zadané v rámci tvorby návrhu Vaše identifikačné údaje slúžiace k tomu, aby sme mohli doručiť objednanú Službu, najmä v rozsahu meno, priezvisko, doručovacia adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa; V prípade Zmluvy, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, tiež informáciu, ako dlho Vám budeme Tovar dodávať. V priebehu tvorby návrhu Objednávky môžete až do doby jej vytvorenia údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stlačenia tlačidla “Objednávka s povinnosťou platby” Objednávku vytvoríte. Pred stlačením tlačidla musíte ale ešte potvrdiť Vaše oboznámenie sa a súhlas s týmito Podmienkami, v opačnom prípade nebude možné Objednávku vytvoriť. K potvrdeniu a súhlasu slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla “Objednávka s povinnosťou platby ” budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo Nám. Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase po tom, kedy Nám bude doručená, potvrdíme správou odoslanou na Vašu e-mailovú adresu zadanú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky a tieto Podmienky. Potvrdením Objednávky z našej strany dochádza k uzavretiu Zmluvy medzi Nami a Vami. Podmienky v znení účinnom ku dňu objednania tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. V prípade, kedy dôjde k uzavretiu Zmluvy, Vám vzniká záväzok na zaplatenie Celkovej ceny. V prípade, že máte zriadený Používateľský účet, môžete urobiť Objednávku prostredníctvom neho. Aj v takom prípade máte ale povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob tvorby Objednávky je však totožný, ako v prípade kupujúceho bez Užívateľského účtu, výhodou však je, že nie je potrebné opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje. V niektorých prípadoch umožňujeme na nákup Služby využiť zľavu. Pre poskytnutie zľavy je potrebné, aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa. Ak tak urobíte, bude Vám Služba poskytnutá so zľavou. Používateľský účet Na základe Vašej registrácie v rámci webu môžete pristupovať do svojho Používateľského účtu. Pri registrácii Používateľského účtu je Vašou povinnosťou uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať. Prístup k Používateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových údajov je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť. Používateľský účet je osobný a nie ste teda oprávnený umožniť jeho využívanie tretími osobami. Váš Používateľský účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho dlhšie než jeden rok nevyužívate, či v prípade, kedy porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy. Používateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia. Cenové a platobné podmienky, výhrada vlastnického práva Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, kedy je doprava zadarmo. Celková cena je uvedená vrátane DPH vrátane všetkých poplatkov stanovených osobitnými právnymi predpismi. Platbu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi: Bankovým prevodom. Informácie pre vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 7 dní Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke. Práva zo zodpovednosti za vady Úvodné ustanovenie k zodpovednosti za vady Zaväzujeme sa, že Vám Službu dodáme v požadovanej kvalite, množstve a bez vád. Zaručujeme, že v dobe prechodu nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru podľa čl. 6.7 Podmienok je Tovar bez vád, najmä, že: má vlastnosti, ktoré sme si s Vami dohodli, a pokiaľ neboli výslovne dohodnuté, potom také, ktoré sme pri popise Služby uviedli, prípadne také, ktoré možno vzhľadom na povahu Služby očakávať; je vhodný na účely, ktoré sme uviedli alebo na účely, ktoré sú pre Služby tohto typu obvyklé; Podmienky uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady (reklamácie) Právo zo zodpovednosti za iné vady (skryté vady), ste povinný uplatniť spôsobom podľa bodu 7.4.1. nižšie bez zbytočného odkladu po tom, čo ste vadu na Tovare zistili, najneskôr však do uplynutia záručnej doby. Nie ste oprávnený uplatniť si právo zo zodpovednosti za vadu v prípade, ak ste o vade vedeli pred prevzatím Služby, resp. sme Vás na ňu upozornili alebo Vám z toho dôvodu bola poskytnutá primeraná zľava z Ceny Služby. Vybavenie reklamácie Na základe Vášho rozhodnutia, ktoré z práv podľa § 622 a § 623 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) (špecifikovaných v bode 7.5.4. až 7.5.8.) uplatňujete, určíme spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 30 pracovných dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie, reklamáciu vybavíme ihneď, v odôvodnených prípadoch môžeme reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie máte právo od Zmluvy odstúpiť alebo máte právo na výmenu Tovaru za nový tovar, ak je to možné. O vybavení reklamácie sme povinní Vám vydať písomný doklad, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a o jej vybavení Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. V prípade, ak bude reklamácia uznaná, zašleme Vám opravený Tovar alebo Tovar vymeníme za nový tovar alebo Vám vrátime zaplatenú Cenu SLužby, ak sa nedohodneme inak. Odstúpenie od zmluvy K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená. V prípade, že ste spotrebiteľ, teda osoba kupujúca Službu mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením § 7 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa doručenia Služby. Lehota na odstúpenie podľa čl. 8.2 Podmienok sa považuje za zachovanú, ak Nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete. V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude alikvotná časť Ceny vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet zvolený v odstúpení od Zmluvy. Záverečné ustanovenia Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená u Našich identifikačných údajov. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, v Užívateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali. Zmluvu je možné meniť len na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nedotkne už uzatvorených Zmlúv, ale len Zmlúv, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny. O zmene Vás však budeme informovať iba v prípade, že máte vytvorený Užívateľský účet (aby ste túto informáciu mali v prípade, že budete objednávať nový Tovar, zmena však nezakladá právo výpovede, keďže nemáme uzatvorenú Zmluvu, ktorú by bolo možné vypovedať), alebo Vám na základe Zmluvy máme dodávať Tovar pravidelne a opakovane. Informácie o zmene Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred účinnosťou tejto zmeny. Pokiaľ od Vás do 14 dní od zaslanie informácie o zmene nedostaneme výpoveď uzatvorenej Zmluvy na pravidelné a opakované dodávky Tovaru, stávajú sa nové podmienky súčasťou našej Zmluvy a uplatnia sa na ďalšiu dodávku Tovaru nasledujúcu po účinnosti zmeny. Výpovedná doba v prípade, že výpoveď podáte, činí 2 mesiace. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci alebo nepredvídateľnými udalosťami, a ak tento stav trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, máme My aj Vy právo od Zmluvy odstúpiť. Prílohou Podmienok je vzorový formulár pre reklamáciu a vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy. Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenia Objednávky so zhrnutím Objednávky dostanete e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky uložiť. Na Našu činnosť sa nevzťahujú žiadne kódexy správania podľa § 3 ods. 1 písm. n) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 23.1.2024 Príloha č. 1 – Formulár pre reklamáciu Adresát: andr0idforumsk@gmail.com Uplatnenie reklamácie Titul, meno a priezvisko:Adresa bydliska:E-mailová adresa:Číslo objednávky a faktúry:Dátum objednania:Dátum prevzatia tovaru:Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód):Popis a rozsah vád tovaru:Ako zákazník predávajúceho požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom:Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom Prílohy: Dátum: Podpis:Príloha č. 2 – Formulár prr odstúpenie od zmluvy Adresát: androidf0rumsk@gmail.com Týmto vyhlasujem, že v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) odstupujem od Zmluvy: Titul, meno a priezvisko:Adresa:E-mailová adresa:Číslo objednávky a faktúry:Dátum objednania:Dátum prevzatia tovaru:Tovar, ktorý vraciam (názov a kód):Dôvod vrátenia tovaru:Spôsob pre vrátenie prijatých finančných prostriedkov:Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom Upozornenie pre spotrebiteľa: Predávajúci je podľa § 10 ods. 4 Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku oprávnený požadovať od spotrebiteľa preplatenie zníženia hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastnosti a funkčnosti tovaru. Dátum: Podpis: × Zásady ochrany osobných údajov Milí čitatelia, návštevníci a fanúšikovia Vzhľadom na nadobudnutie účinkov nového Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov,, zverejňujeme tieto informácie, na základe ktorých sa dozviete, aké údaje spracúvame, na čo ich používame, ako ich chránime a ako viete ovplyvniť ich ďalšie používanie. Informácie, ktoré zhromažďujeme a ich použitie Na to, aby sme mohli všetkým našim používateľom poskytnúť lepšie služby, zhromažďujeme od nich pri registrácii na webe NearCharger.sk niektoré informácie. Pri registrovaní je pre ďalšiu komunikáciu a správnu funkcionalitu všetkých funkcií nutné vyplniť meno, priezvisko a e-mailovú adresu. Tento rozsah osobných údajov bude použitý na účely nadviazania kontaktu a účely priameho marketingu. Okrem týchto údajov je na zabezpečenie plnej funkčnosti webu potrebné používanie tzv. cookies – krátke textové súbory ukladané do návštevníkovho počítača prostredníctvom webového prehliadača, ktoré umožňujú uložiť si údaje užívateľa webu (zapamätá si, napríklad, aké články ste v rámci webu navštívili), sledovať správanie užívateľa a na základe neho prispôsobovať obsah alebo prispôsobiť reklamy na stránke podľa týchto informácií. Používanie cookies majú možnosť návštevníci webu povoliť pri prvej webu pomocou lišty zobrazenej v spodnej časti stránky. Pokiaľ návštevník používanie cookies na našom webe v minulosti povolil a časom zmenil názor, môže cookies na svojom počítači vymazať. Pri prípadnej opätovnej návšteve nášho webu bude znovu vyzvaný na odsúhlasenie používania cookies. Zabezpečenie osobných údajov Intenzívne pracujeme na tom, aby sme web aj jeho používateľov ochránili pred neoprávneným prístupom a neoprávneným pozmeňovaním, sprístupnením alebo zničením informácií, ktoré uchovávame. WordPress databáza s osobnými údajmi uložená na serveroch spoločnosti VSHosting je chránená firewallom a prístup k nej je možný len s používateľským menom a heslom. Bližšie informácie o ochrane dát na hostingu nájdete na tomto odkaze. Ako chráni dáta spoločnosť, ktorá spravuje naše domény sa dozviete tu. Súhlas s používaním informácií registrovaných užívateľov Ak ste už na webe AndroidForum.sk registrovaní, na to, aby Vaša registrácia na webe AndroidForum.sk mohla zostať aktívna, potrebujeme Váš súhlas so spracúvaním Vašich údajov. Pokiaľ súhlasíte, aby sme vaše údaje v rozsahu uvedenom vyššie využívali aj naďalej na účely, ktoré sú taktiež špecifikované v tomto texte, prihláste sa do svojho profilu a v pop-up okne nám udeľte svoj súhlas s tým, aby sme spracovávali Vaše osobné údaje v rozsahu: meno, priezvisko a e-mailová adresa. Spoločnosť Virtual Studio spol. s r. o., sídlom Pod kanálom 38, 038 61 Lipovec, IČO: 46 943 994 (v tomto súhlase ďalej len ako Prevádzkovateľ“) na základe tohto, udeleného súhlasu bude teda spracúvať nasledovný rozsah Vašich osobných údajov: meno, priezvisko, e-mailová adresa, pričom tento rozsah osobných údajov bude použitý na účely nadviazania kontaktu a účely priameho marketingu. Prevádzkovateľ poskytnuté osobné údaje na základe tohto súhlasu nebude spracúvať na iný účel, ako sú tie, uvedené v súhlase. Tento súhlas môžete kedykoľvek odvolať, rovnako jednoduchým spôsobom, ako bol poskytnutý. Stačí sa prihlásiť do svojho profilu, kde zvolíte možnosť ”Účet” – “Zmazať účet”. Týmto sa odstráni váš účet na webe NearCharger.sk a všetky vaše osobné údaje budú vymazané a nebudú ďalej spracúvané na účel, na ktorý ste pred tým vyjadrili s ich spracúvaním svoj súhlas. Žiadosť o poskytnutie informácií o osobných údajoch Pokiaľ ste registrovaný užívateľ, po prihlásení sa do svojho profilu môžete pomocou formulára požiadať o poskytnutie informácie, ktoré vaše osobné údaje vedieme, spracúvame a za akým účelom. Často kladené otázky a odpovede 1. Otázka:Aké sú identifikačné a kontaktné údaje prevádzkovateľa? Odpoveď: Virtual Studio, spol. s r. o., sídlom Pod kanálom 38, 038 61 Lipovec, IČO: 46 943 994. Kontaktné údaje: e-mail: andr0idforumsk@gmail.com 2. Otázka:Má prevádzkovateľ pre účel spracúvania mojich osobných údajov svojho zástupcu? Odpoveď: Nie, nemá. Prevádzkovateľ má sídlo na území Slovenskej republiky, teda zástupcu nemá ustanoveného. 3. Otázka:Má prevádzkovateľ určenú zodpovednú osobu? Odpoveď: Nie nemá, nakoľko sa táto povinnosť na neho nevzťahuje. Pre účely riešenia otázok, podnetov alebo akejkoľvek inej komunikácie, ktorá sa týka Vašich osobných údajov môžete kontaktovať priamo prevádzkovateľa na kontaktoch: e-mail: andr0idforumsk@gmail.com 4. Otázka:Aký je účel spracúvania mojich osobných údajov a právny základ tohto spracúvania? Odpoveď: Vaše osobné údaje spracúvame na účely: nadviazania kontaktu a účely priameho marketingu. Ako právny základ tohto spracúvania slúži Váš súhlas, ktorý prostredníctvom zaškrtnutia jasne a zreteľne označeného pola so svojim textom vyjadrujúcim tento súhlas môže každý záujemca slobodne poskytnúť prevádzkovateľovi. Rovnako jednoducho je možné kedykoľvek tento súhlas odvolať. 5. Otázka:Aké sú oprávnené záujmy prevádzkovateľa alebo tretej strany, ak sa osobné údaje spracúvajú na účel oprávnených záujmov prevádzkovateľa alebo tretej strany? Odpoveď: Osobné údaje sa spracúvajú výlučne na účely, ako sú v odpovedi na otázku č. 4 uvedené a teda osobné údaje sa nespracúvajú na účely oprávnených záujmov prevádzkovateľa alebo tretej strany. 6. Otázka:Aké sú identifikačné údaje príjemcu alebo kategórií príjemcov, ktorým sa moje osobné údaje poskytujú? Odpoveď: Prevádzkovateľ Vaše osobné údaje neposkytuje ďalšiemu príjemcovi, kategórii príjemcov alebo tretej osobe. Vaše osobné údaje využíva na stanovený účel výlučne prevádzkovateľ. 7. Otázka:Zamýšľa prevádzkovateľ prenášať moje osobné údaje do tretej krajiny alebo do medzinárodnej organizácie? Odpoveď: Nie, Vaše osobné údaje nebudú nikdy prenášané do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácie. Vaše osobné údaje využíva výlučne prevádzkovateľ a to v rozsahu a stanovenom účelu, ako ste na to udelili svoj súhlas. 8. Otázka:Ako dlho budú moje osobné údaje uchovávané u prevádzkovateľa? Odpoveď: Vaše osobné údaje bude prevádzkovateľ využívať na stanovený účel a v určenom rozsahu do momentu, keď svoj súhlas s ich spracúvaním neodvoláte, čo môžete urobiť kedykoľvek. 9. Otázka:Aké mám ako dotknutá osoba, teda osoba, ktorej osobné údaje sa spracúvajú základné práva? Odpoveď: Ako dotknutá osoba, ktorej osobné údaje prevádzkovateľ spracúva môžete kedykoľvek tohto požiadať o prístup k Vašim osobným údajom, bude Vám teda oznámené ako osobné údaje o Vás spracúvame, na aký účel a na akom právnom základe. Na získanie týchto informácií môžete využiť kontaktné údaje prevádzkovateľa uvedené v odpovedi na otázku č. 1. Zároveň máte právo, aby Vaše osobné údaje boli vedené v správnom zložení a aktuálne (právo na opravu osobných údajov). Tiež máte ako dotknutá osoba právo na vymazanie svojich osobných údajov, stačí ak si už ďalej neprajete, aby prevádzkovateľ Vaše osobné údaje spracúval a odvoláte svoj súhlas postupom, ako je uvedené v odpovedi na otázku č. 10. Máte taktiež právo na obmedzenie spracúvania Vašich osobných údajov, ak: budete namietať správnosť osobných údajov, a to počas obdobia umožňujúceho prevádzkovateľovi overiť správnosť Vašich osobných údajov, spracúvanie Vašich osobných údajov je nezákonné a dotknutá osoba namieta vymazanie osobných údajov a žiada namiesto toho obmedzenie ich použitia, prevádzkovateľ už nepotrebuje osobné údaje na účel spracúvania Vašich osobných údajov, ale potrebuje ich dotknutá osoba na uplatnenie právneho nároku, alebo dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov podľa § 27 ods. 1, a to až do overenia, či oprávnené dôvody na strane prevádzkovateľa prevažujú nad oprávnenými dôvodmi Vás, ako dotknutej osoby. Ako dotknutá osoba máte taktiež právo namietať spracúvanie osobných Vašich osobných údajov, čo znamená, že máte právo namietať spracúvanie osobných údajov z dôvodu týkajúceho sa Vašej konkrétnej situácie vykonávané podľa § 13 ods. 1 písm. e) alebo písm. f) vrátane profilovania založeného na týchto ustanoveniach. Prevádzkovateľ nesmie ďalej spracúvať Vaše osobné údaje, ak nepreukáže nevyhnutné oprávnené záujmy na spracúvanie Vašich osobných údajov, ktoré prevažujú nad Vašimi právami alebo záujmami, alebo dôvody na uplatnenie právneho nároku. Máte taktiež právo namietať spracúvanie osobných údajov, ktoré sa Vás týkajú, na účel priameho marketingu vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s priamym marketingom. Ak dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov na účel priameho marketingu, prevádzkovateľ ďalej osobné údaje na účel priameho marketingu nesmie spracúvať. Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, z dôvodov týkajúcich sa jej konkrétnej situácie, okrem prípadov, keď je spracúvanie osobných údajov nevyhnutné na plnenie úlohy z dôvodov verejného záujmu, ak sa osobné údaje spracúvajú na vedecký účel, na účel historického výskumu alebo na štatistický účel podľa § 78 ods. 8. Od prevádzkovateľa taktiež máte právo získať Vaše osobné údaje v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte a takto získané osobné údaje môžete prenášať k inému prevádzkovateľovi. Vaše osobné údaje Vám sprístupníme vo forme, akej si požiadate, najčastejšie v tabuľkovej štruktúre vo formáte PDF. Pre prípady otázok alebo iných dopytov nad rámec uvedených otázok a odpovedí alebo uplatňovania Vašich právo spojených s Vašimi osobnými údajmi, môžete nás kedykoľvek kontaktovať na našich kontaktných údajoch, ktoré sú uvedené v odpovedi pod otázkou č. 1. 10. Otázka: Môžem svoj súhlas so spracúvaním mojich osobných údajov, ktorý som Vám poskytol kedykoľvek odvolať? Odpoveď: Áno, súhlas môžete kedykoľvek odvolať, rovnako jednoduchým spôsobom, ako bol poskytnutý. Stačí sa prihlásiť do svojho profilu, kde zvolíte možnosť “Vymazať účet”. Týmto sa odstráni váš účet na webe AndroidForum.sk a všetky vaše osobné údaje budú vymazané a nebudú ďalej spracúvané na účel, na ktorý ste pred tým vyjadrili s ich spracúvaním svoj súhlas. 11. Otázka:Môžem v súvislosti s ochranou mojich osobných údajov podať podnet alebo návrh na príslušný štátny orgán, ktorý by preveril zákonnosť postupu prevádzkovateľa pri spracúvaní mojich osobných údajov? Odpoveď: Áno, môžete podať podnet na začatie konania, ktorým sa preverí, či prišlo k porušeniu Vašich práv pri spracúvaní Vašich osobných údajov alebo či prišlo k porušeniu zákona (zákon NR SR č. 18/2018 Z. z.). Návrh sa podáva na Úrad na ochranu osobných údajov, sídlom Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava, e-mail: info@uvo.gov.sk, tel.: 421 02 50264 111. 12. Otázka:Je poskytovanie osobných údajov v tomto prípade zákonnou alebo zmluvnou požiadavkou? Som povinný moje osobné údaje poskytnúť a aké sú následky, ak ich neposkytnem? Odpoveď: Vami poskytované osobné údaje v rozsahu: nadviazania kontaktu a účely priameho marketingu sa deje výlučne na základe Vášho dobrovoľného súhlasu. V tomto prípade teda nejde o o zákonnú požiadavku (teda so zákona nevyplýva, že by mal prevádzkovateľ právo na prístup k Vašim osobným údajom) a nejde ani o zmluvnú požiadavku (teda Vaše osobné údaje nie sú potrebné na uzavretie alebo plnenie zmluvy). Ako dotknutá osoba, ktorej osobné údaje prevádzkovateľ spracúva nie ste povinná poskytnúť na ich spracúvanie svoj súhlas, v takom prípade sa ich spracúvanie ani nezačne. Kedykoľvek môžete svoj súhlas odvolať, ako to uvádza odpoveď na otázku č. 10. Následok neposkytnutia súhlasu so spracúvaním Vašich osobných údajov nie je žiadny. Ak súhlas neposkytnete, nezačnú sa Vaše osobné údaje ani spracúvať. 13. Otázka:Využíva alebo aplikuje prevádzkovateľ automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania? Odpoveď: Nie, tieto formy a postupy podľa § 28 zákona (zákon NR SR č. 18/2018 Z. z.) prevádzkovateľ neuplatňuje a neaplikuje. ×