Plynulosť hry vplyvom rozlíšenia

diskusie o hrách pre Androida

Poslaťod Fenix » Uto 28. Okt 2014 0:50:16

Ahojte existuje vplyv rozlišenia dyspleja telefonu na plynulost hry?t Zrozumitelne povedané mám napr.
telefon 5.0", IPS qHD: 540 × 960 px a druhý 5" IPS LCD 1280 x 720px pojde rovnaka hra plynulo aj na HD rovnako plynulo ? len pre info porovnávam Prestigio 5504 a Prestigio 5505
Fenix
zelenáč
zelenáč
 
Príspevky: 8
Registrovaný: Ned 26. Okt 2014 20:19:38
mobil:
tablet:

Poslaťod BlasterXXL » Uto 28. Okt 2014 12:29:53

troska teorie:
540*960 bodov krat povedze 15fps = 540*960*15=7 776 000 bodov za sekundu.
1280*720*15=13 824 000 bodov.
teraz to vsetko vynasob *16 (16 bit color)
tj v prvom rozliseni musi hardware "poskytnut" 123 mil bitov za sekundu, v druhom 220 mil bitov za sekundu.

ak dobre chapem pytas sa ci to na 5505 pojde hra plynulejsie aj ked ma vecsie rozlisenie: toto velmi zalezi od hardware a tiez od odladenia samotnej hry. v principe ale 5505 by mala mat vykonnejsi hw ako 5504, mala by byt pripravena pre HD rozlisenia, takze odpoved je ano, pojde ti na 5505 ta ista hra plynulejsie aj ked bude v HD. aplikacie samotne (alebo android?) maju nieco co sposobi ze sa grafika prepne na nizsie rozlisenie ak hw nestiha alebo zere priliz vela energie. takze sa nemusis bat ze ti bude aplikacia sekat len preto ze mas 5505 s HD rozlisenim, nepojde ti horsie ako na 5504.
Samsung Galaxy S4, Samsung Note 3, Samsung Galaxy Tab, Samsung Galaxy Tab 3, Asus Transformer Prime TF201, Asus Transformer Pad TF701, iPad Air
BlasterXXL
kapitán
kapitán
 
Príspevky: 156
Registrovaný: Ned 30. Mar 2014 15:06:33
Bydlisko: Šaľa
mobil: Samsung Galaxy S
tablet: Asus Transformer Tab


Späť na Hry

TOPlist