Office dokumenty

Nové aplikácie od SK a CZ developérov
aplikácie pre platformu Android

Poslaťod Sancez » Str 08. Dec 2010 11:05:38

Prosím Vás nie som odborník a chcem sa poradiť
1. Čo kúpiť iphone 4, HTC HD2 alebo HTC Desire HD
2. V prípdade HTC Desire HD ako je to s androidom a funkčnosťou office dokumentov pod týmto systémom, neviem sa to dočítať a ani na web stránke T-mobile tam nie je nič uvedené. Ďakujem za info.
Sancez
zelenáč
zelenáč

mobil:
tablet:

Poslaťod k0nko » Str 08. Dec 2010 11:20:10

Ufff to maš teda ašpirantov :lol: .. uplne ine typy mobilov, a hlavne každy s inym OS.
V prvom rade si musiš položiť otazku či chceš Android, Windows Mobile, alebo iOS... to je ta zasadna vec a ten zasadny rozdiel medzi nimi.....

čo sa tyka Office dokumentov tak bezproblemov... Je vela aplikacii či už QuickOffice, ThinkFree atď. atď. je len na tebe ktora ti bude viac vyhovovať....

Ja v SGS som mal predinštalovany ThinkFree office a neviem si ho vynachvaliť, Word Excel a PowerPoint, viac nepotrebujem, mozem prezerať dokumenty, upravovať, vytvarať nové, vkladať obrazky do dokumentov, upravovat pismo, atď atď. proste jak klasicky MS Office na PC...

Desire HD neviem ci ma nejaky office predinstalovany alebo musis doinstalovat, neviem.... Ale zachvilu ti sem isto hodi Maurice info z prvej ruky či office je predinstalovany ci nie... Podla mňa by ale mal byť :)
k0nko

Poslaťod Sancez » Str 08. Dec 2010 11:26:57

Ďakujem za info.pýtam sa preto, že mám teraz iphone 3G a tam mi všetko frčí, chcel som 4 ale v t-kobyle/mobile/ majú problém ho dodať do 6 týždňov a viac, tak som sa díval na ponuku a rozmýšlal som nad HTC Desire HD. potom som sa ale dočítal, že lepší je Android ako W-mobile. A teraz som vedľa, tak preto sa pýtam ľudí, čo s tým majú akú takú skúsenosť.
Sancez
zelenáč
zelenáč

mobil:
tablet:

Poslaťod maurice » Str 08. Dec 2010 15:18:42

tak uz som tu, mal som nejaku pracu..