Marzo.sk

dobré - zlé obchody, kde dostať android zariadenia a príslušenstvo

Poslaťod louysx » Pon 31. Okt 2016 13:28:44

Co vravite na tento shop? Mam v plane objednat si od nich Redmi 3s
louysx
zelenáč
zelenáč
 
Príspevky: 4
Registrovaný: Sob 29. Okt 2016 13:08:44
mobil: Lenovo S60
tablet:

Poslaťod stel » Pon 31. Okt 2016 15:15:17

Elektronická komunikácia s internetovým predajcom Marzo bola na katastrofálnej úrovni[. Po zadaní objednávky som po troch týždňoch čakania a bez odozvy zo strany obchodu ich telefonicky kontaktoval. Po výhovorkách (ako nemali, veľa práce) mi bol na druhý deň tovar dodaný. Aby nebolo toho málo, po dodaní na druhý deň sa mi mobilný telefón pokazil. Pri reklamácií mi odmietli telefón vymeniť, resp. vrátiť peniaze z dôvodu, že som ho mierne poškodil (poškriabal pri otvore pre sim kartu). Tak teraz mi nič iné neostáva, len čakať na opravu.
stel
zelenáč
zelenáč
 
Príspevky: 2
Registrovaný: Pon 31. Okt 2016 14:54:40
mobil: Honor 8
tablet:

Poslaťod PetoG » Štv 03. Nov 2016 20:33:24

Mam jednu skusenost z pred par rokov, pozitivnu

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Obrázok užívateľa
PetoG
kapitán
kapitán
 
Príspevky: 98
Registrovaný: Ned 08. Dec 2013 11:11:59
Bydlisko: Bratislava
mobil: LG G4
tablet: Galaxy Tab S2

Poslaťod marzo.sk » Pon 07. Nov 2016 20:36:47

Ak dovolíte, tak by som sa aj ja ako zástupca marzo.sk vyjadril. Ak pán G. dovolí tak tu zverejníme všetko ohľadne tohto prípadu. Robili ste objednávku cez splátkovú spoločnosť, viac ako týždeň trvalo kým ste im dodali všetky podklady a oni schválili možnosť expedície, na sklade bol v čase Vašej objednávky 1ks tovaru a bol pre Vás aj rezervovaný, avšak vzhľadom nato, že ste viac ako 7 dní riešili doklady pre splátkovú spoločnosť tak sa predal a Vy ste potom museli čakať. Ja si myslím, že obchod nevie ovplyvniť ako rýchlo Vy riešite veci, to je len a len na Vás. Telefón Vám prišiel v piatok a v nedeľu ste napísali, že Vám nejde druhá sim. V pondelok ste osobne prišli na našu pobočku. Kolega spísal s Vami potvrdenie o prijatí reklamácie a budem presne citovať z protokolu :

"V pravej dolnej časti pri slote sim karty oškrety a odlomený kúsok rámu" a to ste Vy osobne aj podpísali. Kolega Vám aj povedal, že môžete odstúpiť od zmluvy avšak si budeme nárokovať na uvedenie telefónu do pôvodného stavu. Snáď mechanické poškodenie telefónu nie je záležitosť obchodu ale samotného klienta.

Nechám už na uváženie každého, aby si spravil obraz o nás. Ak spravíme chybu vždy si ju priznáme, avšak toto nebol ten prípad, mechanické poškodenie sim čítača je neopatrnosť samotného klienta.
marzo.sk
zelenáč
zelenáč
 
Príspevky: 1
Registrovaný: Pon 07. Nov 2016 20:11:53
mobil: Sony
tablet:


Späť na Obchody

TOPlist