Lenovo Vibe K5 Note Google play

Poslaťod PrestigioManSK » Pia 25. Nov 2016 19:05:17

Zdravím všetkých s google play sa mi vyskytol taký problém že keď si chcem dať platbu cez o2 to overenie ked idem nakupovat tak prvý krat mi nechce overit dlho píše : "Odosiela sa sprava SMS na overenie uctu vasmu poskytovatelovi mobilných služieb" a potom napíše že: "Váš účet nemožno overiť. Skúste to znova neskôr už som písal aj na O2 chat ale tam pani ledva pochopila aký mám problém. Skúšal som tie univerzálne rady typu mazania údajov aj factory reset zariadenia a nepomohlo to naozaj netuším aký tam môže vyť problém.
MOBIL: Lenovo Vibe K5 Note (Android 6.0)
TABLET: Lenovo Tab S8-50F (WI-FI only) (Android 5.0)
Obrázok užívateľa
PrestigioManSK
kapitán
kapitán
 
Príspevky: 126
Registrovaný: Str 01. Jan 2014 17:57:10
mobil:
tablet:

Poslaťod PrestigioManSK » Pia 25. Nov 2016 19:10:50

Tak problém zázračne zmizol :D a to som nič nerobil len som stale dával skúsiť znova a zrazu to išlo :D neviem čo som spravil jednoducho to zázračne ide
MOBIL: Lenovo Vibe K5 Note (Android 6.0)
TABLET: Lenovo Tab S8-50F (WI-FI only) (Android 5.0)
Obrázok užívateľa
PrestigioManSK
kapitán
kapitán
 
Príspevky: 126
Registrovaný: Str 01. Jan 2014 17:57:10
mobil:
tablet:


Späť na Lenovo

TOPlist